Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
03.04.2019
Dračí poklad
Traduje se, že velký černý drak přiletěl do naší země. Nijak moc neškodí, jen jednou týdně zaletí do jednoho koutu země a tam pobere nějaké zbytky, kt... číst celé
16.03.2019
Slovensko
POŠTOVNÉZasílám i na Slovensko (sem tam se vyskytui i na turnajích v Bratislavě).A to buď přes českou poštu (dražší varianta) a budu taky zavádět páte... číst celé
01.03.2019
Sbírej BODY!!! (10% z každé své objednávky)
Každá kamenná prodejna nebo eshop mají pro zákazníky přichystanou nějakou variantu věrnostního programu, nejčastěji v podobě sbírání bodů.No a proč to... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. HERNÍ BALÍČKY
Náhoda / strategie

Celkem často jsem se setkal s tvrzením, že Scratch Wars není o strategii, ale čistě jen o náhodě. S tímto názorem jde souhlasit. Tedy jen z části. Zatočení a padnutí hodnoty na zbrani je skutečně náhodné, ale výběr zbraně už musí dělat hráč sám a nedělá tak náhodně ale za určitým cílem.

Na pár příkladech jasně ukážu, že strategie přichází pokud hráč hraje hlavou.

1. Klasické zatočení o začátek. Hráč s vyšším číslem řekne, že bude začínat. Ubere si 2 životy a na stupnici nastaví 3 energie. Následně bere zbraň, zaplatí 3 energie a zatočí. Padne mu léčení +3. Nutno podotknout, že zbraň se kterou zatočil byla určena jen pro léčení a tak ani pořádně nic jiného padnout nemohlo.

Ano logickým tahem je, že pokud má hrdina míň životů,tak se je snažím doplnit. Ale určitě bych se to nesnažil dělat v případě, kdy rozdíl životů není až tak velký a můžu soupeři dost životů ubrat.


2. Hráči jsou už v pokročilé hře a oběma zbývá pod 10 životů. Hráč, který má hrá, má možnost zatočit se dvěmi zbraněmi, tedy pokud na první padne zelené.
Na první točení vytočí zelené kombo +3, odkládá a je očividně spokojený. Na druhé zbrani mu padne nejvyšší možná hodnota a to +5 červené kombo. Spokojeně do soupeře odpálí. Po tomto mu zůstane už jen 1 život.
Soupeř ohlásí konec hry. Má trvalák +2 na jedné zbrani, na druhé +1, na třetí +4 a bonus v danou denní dobu dělá +3. Což pro něj znamená, že i bez točení v daném kole dokázal vyhrát.

K poražení soupeře někdy nestačí, aby padly ty nejvyšší čísla. A spoléhat se na to při hraní taky nejde. 
V tomto případě mohl hráč zvolit jiný postup. Až třikrát zatočit se zbraní na ničení zbraní a zničit mu několik trvaláků, když každý z nich měl 1 odolnost a protože byly všechny červené tak by je ani nedokázal všechny vytočit zpět


KUP SI SVOU KARTU...
...protože jen tak se můžeš vydat na dobrodružství.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.