Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
16.03.2019
Slovensko
POŠTOVNÉZasílám i na Slovensko (sem tam se vyskytui i na turnajích v Bratislavě).A to buď přes českou poštu (dražší varianta) a budu taky zavádět páte... číst celé
13.01.2019
Co je lepší karta?
Toto téma je dost vrtkavé a variant toho co je z určitých karet lepší je daleko víc. Proto začneme podobenstvím. Dáme si závod, každý si vybere jedno ... číst celé
29.10.2018
Výkup karet
Výkup karet + doplňování sbírky     VýkupVarianta 1. (po pár kartách) V tento moment můžu vykupovat jen omezené množství karet a jen určité karty... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. HERNÍ BALÍČKY
Náhoda / strategie

Celkem často jsem se setkal s tvrzením, že Scratch Wars není o strategii, ale čistě jen o náhodě. S tímto názorem jde souhlasit. Tedy jen z části. Zatočení a padnutí hodnoty na zbrani je skutečně náhodné, ale výběr zbraně už musí dělat hráč sám a nedělá tak náhodně ale za určitým cílem.

Na pár příkladech jasně ukážu, že strategie přichází pokud hráč hraje hlavou.

1. Klasické zatočení o začátek. Hráč s vyšším číslem řekne, že bude začínat. Ubere si 2 životy a na stupnici nastaví 3 energie. Následně bere zbraň, zaplatí 3 energie a zatočí. Padne mu léčení +3. Nutno podotknout, že zbraň se kterou zatočil byla určena jen pro léčení a tak ani pořádně nic jiného padnout nemohlo.

Ano logickým tahem je, že pokud má hrdina míň životů,tak se je snažím doplnit. Ale určitě bych se to nesnažil dělat v případě, kdy rozdíl životů není až tak velký a můžu soupeři dost životů ubrat.


2. Hráči jsou už v pokročilé hře a oběma zbývá pod 10 životů. Hráč, který má hrá, má možnost zatočit se dvěmi zbraněmi, tedy pokud na první padne zelené.
Na první točení vytočí zelené kombo +3, odkládá a je očividně spokojený. Na druhé zbrani mu padne nejvyšší možná hodnota a to +5 červené kombo. Spokojeně do soupeře odpálí. Po tomto mu zůstane už jen 1 život.
Soupeř ohlásí konec hry. Má trvalák +2 na jedné zbrani, na druhé +1, na třetí +4 a bonus v danou denní dobu dělá +3. Což pro něj znamená, že i bez točení v daném kole dokázal vyhrát.

K poražení soupeře někdy nestačí, aby padly ty nejvyšší čísla. A spoléhat se na to při hraní taky nejde. 
V tomto případě mohl hráč zvolit jiný postup. Až třikrát zatočit se zbraní na ničení zbraní a zničit mu několik trvaláků, když každý z nich měl 1 odolnost a protože byly všechny červené tak by je ani nedokázal všechny vytočit zpět


KUP SI SVOU KARTU...
...protože jen tak se můžeš vydat na dobrodružství.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.